sUKa-sUKe hIDup kU.: sETeLAh mELuAHkaN... Purple Lollipop

Thursday, January 20, 2011

sETeLAh mELuAHkaN...

setelah aku dapat meluahkan perasaan td masa dlam kelas... perh... nak berderai air mata aku rase nye... hahhah... mmg kelaka bila difikirkan balik... sume org akan merasakan perkara yg same klau dpat luah kan ape yang terpendam dalam lubuk hati ni... nak2 benda tu, kita dah simpan lame... ape benda yang aku luahkan tu??.. x yah tau la.. agak secret la nak ckap kt sini... lg pun benda tu aku anggap dah selesai je... mlas nak pk blik... klau difikirkan pun wt skit atie je... baik lupakan.. aku ni kan org yang sentiasa gembira.. x moh la sedih2... btul x??... hahahh.. ape pun.. msih ada org yg syg kt aku... aku pun syg kt korang ggak... muah3x....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...